Årsmöte 2012

Torsdagen 7 juni med start klockan 17.45  går Stockholms Typografiska Gilles årsmöte 2012 av stapeln. Platsen är Nyloftet på Skansen där det kommer serveras ett traditionsenligt sillbord.

Bindande anmälan senast 28 maj till Arina Stoenescu (arina.stoenescu@nullsh.se) eller Glenn Sjökvist (0707–73 46 00).

Hitta till Nyloftet: lokalen ligger inne på Skansen, snett bakom Lillskansen. Säg till i entrén till Skansen att ni ska vill evenemanget på Nyloftet så slipper ni betala entréavgift.

På den här länken finns en karta från Nyloftet från ett tidigare evenemang där: Karta till Nyloftet

Väl mött!

Publicerat av

STG

Stockholms Typografiska Gille vill höja kvaliteten på svenska grafiska produkter. Vi debatterar och engagerar oss i utvecklingen inom vårt yrkesområde, studerar och samtalar om konsekvenserna av ny teknik. Vi kritiserar dålig grafisk kvalitet. Genom dessa aktiviteter hoppas vi kunna skapa en större medvetenhet hos såväl producenter av svenska grafiska produkter, beställare av grafisk form och typografi som hos den läsande konsumenten.

En kommentar till “Årsmöte 2012”

1. Tack för ett trevligt och välarrangerat årsmöte, som vanligt! Mycket god sillbuffé avnjöts i sann Gillesanda.

Kommentarer inaktiverade.